söndag 8 september 2013

Verkar som att jag vann...?

För nästan exakt en vecka sedan anordnandes en fototävling, lägligt till 150 årsjubileet av järnvägsspåret mellan Borås och Herrljunga. Men iallafall var jag med och deltog i den här fototävling, då vi fick fyra timmar att ta fyra bilder till fyra teman vilka var: Glädje, tid, på väg och Fristad 2013. Jag siktade på alla teman, men när det bara var Fristad 2013 kvar, kände vi att vi inte klarade det. Vi hade absolut inga ideér och ingen inspiration. Vi lämnade alltså in endast tre teman.

Den 6 September får jag ett mail. I det mailet lyder dom första raderna så här: Du får detta mail eftersom du är en av dem som kommer att få någon form av pris för din medverkan på Fotojakten Fristad 2013. Gött!

Så tydligen vann jag. Men efter ett tag började jag kolla vilka andra som också hade fått detta mailet. och jag kom fram till att även fem andra hade fått det, så jag började ju så klart att fundera. Var det en sån här kollektiv prisutdelning, där alla fick pris och sen var glada och nöjda? Och det får vi inte veta förrän på Måndag. Men ifall det är sp: kommer jag varken vara glad eller nöjd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar