lördag 9 februari 2013

Äntligen anlänt till Visingsö ännu en gång. Ganska uttråkad efter att mobilbatteriet tog slut (vid slutet av resan som tur va) men överlevde ändå.

Jag har fått sitta i mitt efterlängtade möte med hembyggdsföreningens redaktionskommitté. Vi kom senare fram till att jag hade sänkt mötets medelålder med ca 22 år B)  jag fick otroligt goda kakor, men efter att jag kom tillbaka gick det inte lika bra då det visade sig att jag hade missat farligt stora delar i skolarbetet.

Mitt vidvinkel kom tillbaka för några dagar sedan och har börjat använda det igen. inser först nu, när jag har levt med ett telezoom i tre, fyra veckor, hur mycket jag egentligen underskattade vidvinkelobjektiven. jag beklagar mig djupt för detta.

I övrigt känner jag att jag börjar komma igång ganska bra med mitta arbete, men somsagt jag jobbar bäst under press (vilket inte alltid är jättebra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar